Een logo is een grafische weergave die een bedrijf, instelling, organisatie of product representeert en bestaat uit een symbool en/of woord(en). Een goed logo is origineel, draagt de naamsbekendheid en creëert een unieke identiteit. Het moet de gedachte van de organisatie visualiseren. Dit gedachtengoed verandert langzaam waardoor logo’s achterhaald kunnen worden. Zo is laatst ook Bavaria overtuigd om het logo te veranderen. Voor In ’t Audt is de tijd gekomen om te reflecteren op het logo.
Het logo bestaat naast de woorden ‘In ’t Audt’ uit een rol perkament, borrelglas, wandelstok en veer. Eerlijk is eerlijk, deze symbolen zijn wel ietwat oubollig, maar deze elementen staan ook symbool voor de wijsheid en oudheid van de dispuutsleden. Het presenteren van het dispuutslogo gaat praktisch altijd gepaard met de sterke oranje kleur, Oranjebitter (De Kuyper), een kraag van een polo of blouse en wijze woorden. Dit kan gezien worden als het trademark ‘In ’t Audt’. Dit trademark zou de doelstellingen van In ’t Audt uit moeten dragen, zoals deze zijn vastgelegd in het huishoudelijk reglement, de onuitputtelijke jaarverslagen en het geheugen van de audtste leden. Volgens het huishoudelijk reglement zijn er drie doelstellingen: